GARANTİ, İADE VE DEĞİŞİM 1) www.supermax.com.tr’den satın aldığınız ürünlere ilişkin herhangi bir garanti sorumluluğu bulunmamaktadır. 2) Satın aldığınız ürün nakliye esnasında zarar görmüş ise kargo personeline tutanak yazdırınız ve ürünü teslim almayınız. Kargo paketi zarar görmüş, delinmiş, yırtılmış ve ıslanmış siparişlerinizi kargo personelinin önünde açıp ürünlerde herhangi bir zarar olup olmadığını kontrol edebilirsiniz. Zarar varsa kargoyu kesinlikle teslim almayınız. 3) Satın aldığınız ürünleri size gönderilen paketlerinde iade etmeniz gerekmektedir. Orijinal pakete zarar verilmesi durumunda ürün bedelinin %20’si kadar paket kesintisi yapılır. 4) Para iade işleminiz, iade talebinizin geçerli olması sonucunda, iade ettiğiniz ürünlerin bize ulaşmasından itibaren 10 gün içerisinde yapılır. İade edilecek tutarın hesabınıza geçmesi, siparişinizi oluştururken kullandığınız ödeme şekline göre farklılık göstermektedir. 5) Tek Çekim Kredi Kartı ile yaptığınız ödemelerde paranız 10 gün içerisinde hesap dökümünüzde görünmektedir. Bu süre bankanızla ilgili olup hesap kesim tarihinize göre değişiklik göstermektedir. Detaylı bilgi almak için bankanızı arayınız. 6-) Ödemenizi EFT/Havale yolu ile yapmanız durumunda para iadesi, siparis@algophyco.com’a yazacağınız IBAN numarasına yapılmaktadır.
7) Cayma Hakkı Alıcı, sözleşme konusu ürününün kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa tesliminden itibaren 7 gün içinde cayma hakkına sahiptir. Cayma hakkının kullanılması için bu süre içinde satıcıya e-mail veya telefon ile bildirimde bulunulması ve ürünün 8. madde hükümleri çerçevesinde kullanılmamış ve paketin açılmamış olması şarttır. Bu hakkın kullanılması halinde, 3. kişiye veya alıcıya teslim edilen ürünün satıcıya gönderildiğine ilişkin kargo teslim tutanağı örneği ile fatura aslının iadesi zorunludur. Bu belgelerin ulaşmasını takip eden 7 gün içinde ürün bedeli alıcıya iade edilir. Fatura aslı gönderilmez ise KDV ve varsa sair yasal yükümlülükler iade edilemez. Cayma hakkı nedeni ile iade edilen ürünün kargo bedeli alıcı tarafından karşılanır.
8) Cayma Hakkı Kullanılmayacak Ürünler Niteliği itibarıyla iade edilemeyecek ürünler, taze meyve/sebze, kek, kurabiye, tek kullanımlık ürünler, kopyalanabilir yazılım ve programlar, sarf malzemeleri, hızlı bozulan veya son kullanım tarihi geçen ürünler ve hizmet için cayma hakkı kullanılamaz. Taze meyve/sebze ürünlerinde ezilme, bozulma gibi istenmeyen bir durum görüldüğü zaman, ürün ambalajı tamamen açılmadan ve kargonun geldiği gün ürün resminin çekilerek hasatsonu.com’a iletilmesi ve sorunun yazılı olarak bildirilmesi gerekmektedir. Taze meyvede, reçel, kurabiye ve/veya kekte iade olmayıp kullanılmayacak durumda olan ürün miktarı müşteriye gönderilecektir. Ürün lezzetini beğenmeme durumunda iade söz konusu değildir.
9) Değişim işlemleri 7 günlük cayma süresi içerisinde ürünlerin hiçbir şekilde kullanılmamış, tam ve eksiksiz olması şartıyla satış faturasının ibrazı ile kabul edilebilir. Tüm değişim işlemlerinde satış faturasının ibrazı zorunludur. |